• Kennis m.b.t. gebieden verbonden aan re-integratie
  • Directe en doordachte aanpak
  • Kennis van de Poolse taal en cultuur
  • Vast contactpersoon
  • Korte lijnen

Algemene voorwaarden A&B Care B.V.

Algemene voorwaarden A&B Care B.V.

Artikel 1 – Definities

1. In deze algemene voorwaarden worden de hiernavolgende met een beginhoofdletter geschreven termen in de navolgende betekenis gebruikt, tenzij uitdrukkelijk anders is aangegeven of uit de context anders blijkt:

A&B Care B.V.: De gebruiker van deze algemene voorwaarden: A&B Care B.V. gevestigd aan Zwerfkei 49 te Malden, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nummer [KvK-nummer];
Opdrachtgever: De rechtspersoon, de organisatie of de natuurlijke persoon die handelt in de uitoefening van zijn beroep of zijn bedrijf die een Overeenkomst met A&B Care B.V. is aangegaan of wenst aan te gaan;
Overeenkomst: De overeenkomst tussen A&B Care B.V. en de Opdrachtgever;
Schriftelijk: Schriftelijk of via de e-mail;
Werknemer: De natuurlijke persoon ten behoeve van wie de Opdrachtgever de Overeenkomst is aangegaan;
Werkzaamheden:De re-integratie werkzaamheden die A&B Care B.V. in opdracht van de Opdrachtgever uitvoert of heeft uitgevoerd ten behoeve van een Werknemer.

Artikel 2 – Algemeen

  1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op ieder aanbod van A&B Care B.V., op alle Overeenkomsten en op alle overige rechtshandelingen tussen A&B Care B.V. en de Opdrachtgever. Afwijkingen op deze algemene voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk Schriftelijk zijn overeengekomen.
  2. Eventuele algemene (inkoop)voorwaarden van de Opdrachtgever worden uitdrukkelijk van de hand gewezen.
  3. Indien, in afwijking van het gestelde in artikel 2.2, Schriftelijk is overeengekomen dat op de Overeenkomst tevens de inkoop- of andere voorwaarden van de Opdrachtgever van toepassing zijn en in de inkoop- of andere voorwaarden van de Opdrachtgever en in deze algemene voorwaarden van A&B Care B.V. een afwijkende of tegenstrijdige bepaling staat, dan prevaleert de bepaling opgenomen in deze algemene voorwaarden van A&B Care B.V..
  4. Indien deze algemene voorwaarden eenmaal van toepassing zijn geweest op een rechtsverhouding tussen A&B Care B.V. en de Opdrachtgever, dan wordt de Opdrachtgever geacht bij voorbaat te hebben ingestemd met de toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden op nadien gesloten en te sluiten Overeenkomsten.
  5. Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, dan blijven de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden volledig van toepassing. De nietige of vernietigde bepalingen zullen door A&B Care B.V. vervangen worden, waarbij voor zoveel mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepaling(en) in acht wordt genomen.
  6. A&B Care B.V. is bevoegd wijzigingen in deze algemene voorwaarden aan te brengen en de gewijzigde algemene voorwaarden op de bestaande Overeenkomsten van toepassing te verklaren. De Opdrachtgever wordt Schriftelijk van de nieuwe algemene voorwaarden in kennis gesteld en van de datum van inwerkingtreding.
  7. Indien A&B Care B.V. niet steeds strikte naleving van deze algemene voorwaarden verlangt, betekent dit niet dat de bepalingen daarvan niet van toepassing zijn of dat A&B Care B.V. in enigerlei mate het recht zou verliezen om in andere gevallen de stipte naleving van de bepalingen van deze algemene voorwaarden te verlangen.

Artikel 3 – Aanbod

  1. Ieder aanbod van A&B Care B.V. is vrijblijvend.
  2. Vermelde prijzen zijn in euro’s en exclusief btw.
  3. Kennelijke fouten of vergissingen in Overeenkomsten, offertes, opdrachtbevestigingen of e-mailberichten van A&B Care B.V. binden A&B Care B.V. niet.
  4. Vermelde prijzen gelden niet automatisch voor toekomstige opdrachten.

Artikel 4 – Totstandkoming van de Overeenkomst

  1. De Overeenkomst komt tot stand op het moment dat de Opdrachtgever de opdrachtbevestiging heeft ingevuld en ondertekend en A&B Care B.V. deze opdrachtbevestiging heeft ontvangen.
  2. Nadat de Overeenkomst tot stand is gekomen, wordt een afspraak gemaakt voor het intakegesprek met de Werknemer.

Artikel 5 – Uitvoering van de Overeenkomst

  1. A&B Care B.V. zal zich naar beste kunnen inspannen de Werkzaamheden met zorg uit te voeren.
  2. A&B Care B.V. heeft het recht bij de uitvoering van de Overeenkomst, zonder kennisgeving aan de Opdrachtgever, derden in te schakelen.
  3. Iedere Overeenkomst leidt voor A&B Care B.V. tot een inspanningsverplichting en niet tot een resultaatverplichting.
  4. A&B Care B.V. garandeert niet dat met de Werkzaamheden het beoogde resultaat zal worden bereikt.
  5. Indien A&B Care B.V. door een handelen en/of nalaten van de Werknemer de Werkzaamheden niet of niet geheel kan uitvoeren, dan stelt A&B Care B.V. de Opdrachtgever daarvan in kennis en is A&B Care B.V. niet aansprakelijk voor enige schade die daaruit voortvloeit.

Artikel 6 – Wijzigen van de Overeenkomst

  1. Wijzigingen op de Overeenkomst dienen Schriftelijk te worden overeengekomen.
  2. Indien partijen overeenkomen dat de Overeenkomst wordt gewijzigd of aangevuld, dan kan het tijdstip van voltooiing van de uitvoering daardoor worden beïnvloed.
  3. Indien de Overeenkomst wordt gewijzigd en dat financiële gevolgen heeft voor de Opdrachtgever, dan stelt A&B Care B.V. de Opdrachtgever daarvan op de hoogte.

Artikel 7 – Looptijd van de Overeenkomst

  1. Na het verstrijken van de looptijd van de Overeenkomst eindigt de Overeenkomst automatisch zonder dat een opzeggingshandeling is vereist.
  2. Indien de Overeenkomst op verzoek van de Opdrachtgever wordt verlengd, dan komen de Opdrachtgever en A&B Care B.V. een dergelijke verlenging Schriftelijk overeen.

Artikel 8 – Annulering en tussentijds beëindiging

  1. Indien de Opdrachtgever de Overeenkomst annuleert 2 dagen of korter voorafgaand aan de start van de Werkzaamheden, dan worden de kosten voor het ingeplande intakegesprek met de Werknemer aan de Opdrachtgever in rekening gebracht. Deze kosten bedragen € 460,- excl. btw.
  2. Annulering dient Schriftelijk te geschieden.
  3. Indien gedurende de Overeenkomst de Werkzaamheden niet meer nodig zijn omdat de Werknemer een andere baan heeft gevonden, dan wordt de Overeenkomst tussentijds beëindigd. In een dergelijk geval wordt naar evenredigheid de vergoeding voor de Overeenkomst berekend en gecrediteerd en, naar keuze van A&B Care B.V., terugbetaald of verrekend.

Artikel 9 – Prijs, facturatie en betaling

  1. Partijen komen voor de uitvoering van de Overeenkomst een vaste prijs overeen.
  2. A&B Care B.V. heeft het recht van tijd tot tijd, bijvoorbeeld op basis van inflatie, zijn prijzen aan te passen.
  3. Facturatie geschiedt na het intakegesprek met de Werknemer.
  4. Facturatie geschiedt via de e-mail.
  5. Betaling dient te geschieden binnen 30 dagen na de factuurdatum.
  6. Indien de Opdrachtgever een gefactureerd bedrag niet tijdig betaalt, dan heeft A&B Care B.V. het recht de uitvoering van de Werkzaamheden op te schorten totdat alle openstaande facturen zijn voldaan. A&B Care B.V. is niet aansprakelijk voor de eventuele schade die de Opdrachtgever door een dergelijke opschorting lijdt. De Opdrachtgever wordt Schriftelijk van een dergelijke opschorting in kennis gesteld.
  7. Indien de factuur niet is betaald na het verstrijken van de betalingstermijn, dan is de Opdrachtgever, zonder ingebrekestelling, van rechtswege in verzuim. De Opdrachtgever is vanaf het moment van in verzuim treden over het opeisbare bedrag een rente verschuldigd van 2% per maand. Indien de wettelijke handelsrente hoger is dan dit percentage, dan wordt de wettelijke handelsrente aan de Opdrachtgever in rekening gebracht. Daarnaast komen alle kosten van invordering zowel gerechtelijk als buitengerechtelijk, ten laste van de Opdrachtgever. De buitengerechtelijke incassokosten worden vastgesteld op 15% van de hoofdsom met een minimum van € 150,-.
  8. Betaling dient zonder korting of verrekening te geschieden.
  9. De Opdrachtgever is niet gerechtigd zijn betalingsverplichtingen op te schorten.
  10. Eventuele bezwaren tegen een factuur dienen binnen 10 dagen na de factuurdatum Schriftelijk door A&B Care B.V. te zijn ontvangen op straffe van verval van alle rechten ter zake. Tijdig ingediende bezwaren worden door A&B Care B.V. in behandeling genomen, maar schorten de betalingsverplichtingen van de Opdrachtgever niet op.
  11. Door de Opdrachtgever gedane betalingen strekken steeds ter voldoening van in de eerste plaats alle verschuldigde rente en kosten en in de tweede plaats van opeisbare facturen die het langst openstaan, zelfs al vermeldt de Opdrachtgever dat de voldoening betrekking heeft op een latere factuur.
  12. In geval van liquidatie, faillissement of surseance van betaling van de Opdrachtgever, zullen de vorderingen van A&B Care B.V. en de verplichtingen van de Opdrachtgever jegens A&B Care B.V. onmiddellijk opeisbaar zijn.

Artikel 10 – Uitvoeringstermijn

  1. Is voor de voltooiing van bepaalde Werkzaamheden een termijn overeengekomen, dan is dit nimmer een fatale termijn. Niet-tijdige uitvoering geeft de Opdrachtgever geen recht op schadevergoeding of op enige andere vorm van compensatie.
  2. In het geval dat een door A&B Care B.V. met de Opdrachtgever overeengekomen uitvoeringstermijn wordt overschreden ten gevolge van een gebeurtenis die in feite buiten zijn macht ligt en niet aan zijn doen en/of laten kan worden toegeschreven, zoals o.a. omschreven in artikel 14, dan wordt deze termijn automatisch verlengd met de periode dat zij ten gevolge van een dergelijke gebeurtenis werd overschreden.

Artikel 11 – Verplichtingen van de Opdrachtgever

  1. De Opdrachtgever draagt er zorg voor dat alle gegevens over de Werknemer, inlichtingen en zaken, waarvan A&B Care B.V. aangeeft dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de Overeenkomst of waarvan de Opdrachtgever redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de Overeenkomst, deugdelijk, volledig, tijdig en kosteloos aan A&B Care B.V. worden verstrekt of ter beschikking worden gesteld.
  2. De Opdrachtgever dient zijn volledige medewerking te verlenen bij de uitvoering van de Overeenkomst.
  3. De Opdrachtgever staat in voor de juistheid, volledigheid en de betrouwbaarheid van de door hem verstrekte gegevens, ook indien deze van derden afkomstig zijn.
  4. De Opdrachtgever is gehouden A&B Care B.V. onverwijld te informeren omtrent feiten en omstandigheden die in verband met de uitvoering van de Overeenkomst van belang kunnen zijn.
  5. De Opdrachtgever is er te allen tijde zelf verantwoordelijk voor dat hij handelt in overeenstemming met de wet- en regelgeving.
  6. De Opdrachtgever vrijwaart A&B Care B.V. voor eventuele aanspraken van derden, waaronder de Werknemer, die in verband met de uitvoering van de Overeenkomst schade lijden en welke aan een ander dan aan A&B Care B.V. toerekenbaar is.
  7. Indien de Opdrachtgever in gebreke mocht komen in de deugdelijke nakoming van hetgeen waartoe hij jegens A&B Care B.V. gehouden is dan wel indien de Opdrachtgever onrechtmatig jegens A&B Care B.V. handelt, dan is de Opdrachtgever aansprakelijk voor alle schade aan de zijde van A&B Care B.V. daardoor direct of indirect ontstaan, waaronder omzetverlies.

Artikel 12 – Opschorting en ontbinding

  1. A&B Care B.V. is gerechtigd de uitvoering van de Overeenkomst met onmiddellijke ingang op te schorten indien A&B Care B.V. goede grond te vrezen heeft dat de Opdrachtgever zijn verplichtingen jegens A&B Care B.V. niet zal nakomen.
  2. A&B Care B.V. is bevoegd de Overeenkomst middels een Schriftelijke verklaring en zonder inachtneming van een opzegtermijn te ontbinden, indien:
    • De Werknemer agressief of onheus gedrag vertoont jegens A&B Care B.V. of zich anderszins misdraagt richting A&B Care B.V.;
    • De Werknemer niet (meer) wil meewerken aan de uitvoering van de Overeenkomst door A&B Care B.V.;
    • De Werknemer meerdere malen geen gehoor heeft gegeven aan door A&B Care B.V. gegeven adviezen;
    • De Opdrachtgever de verplichtingen uit de Overeenkomst niet of niet volledig nakomt en de Opdrachtgever geen gehoor heeft gegeven aan een gestuurde ingebrekestelling. Indien nakoming blijvend onmogelijk is, dan kan een ingebrekestelling achterwege blijven.
  3. Voorts is A&B Care B.V. bevoegd de Overeenkomst te ontbinden indien zich omstandigheden voordoen welke van dien aard zijn dat nakoming van de Overeenkomst onmogelijk is of naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid niet langer kan worden gevergd dan wel indien zich anderszins omstandigheden voordoen welke van dien aard zijn dat ongewijzigde instandhouding van de Overeenkomst in redelijkheid niet mag worden verwacht.
  4. A&B Care B.V. is bevoegd de Overeenkomst te ontbinden, indien de Opdrachtgever surseance van betaling verzoekt of deze aan de Opdrachtgever wordt verleend, ingeval de Opdrachtgever failliet wordt verklaard of een verzoek daartoe wordt ingediend, ingeval de Opdrachtgever niet in staat is aan zijn schulden te voldoen, overgaat tot beëindiging of liquidatie van zijn bedrijf of onder curatele wordt gesteld.
  5. Indien de Overeenkomst wordt ontbonden of de uitvoering van de Overeenkomst wordt opgeschort, dan blijft het reeds gefactureerde bedrag verschuldigd of wordt, indien dat gezien de reden van de ontbinding of opschorting redelijk is, naar verhouding afgerekend.
  6. Indien A&B Care B.V. de uitvoering van de Werkzaamheden opschort of de Overeenkomst ontbindt, dan is A&B Care B.V. niet aansprakelijk voor enige schade die de Opdrachtgever daardoor lijdt.

Artikel 13 – Aansprakelijkheid, vrijwaring en verjaring

  1. A&B Care B.V. kan niet gehouden worden tot het vergoeden van enige schade die een direct of indirect gevolg is van:
    a. Een gebeurtenis die in feite buiten zijn macht ligt en aldus niet aan zijn doen en/of laten kan worden toegeschreven, zoals o.a. omschreven in artikel 14 van deze algemene voorwaarden;
    b. Enige daad of nalatigheid van de Opdrachtgever, diens ondergeschikten of andere personen, die door of vanwege de Opdrachtgever te werk zijn gesteld of van de Werknemer.
  2. A&B Care B.V. is niet aansprakelijk indien de Werkzaamheden niet hebben geleid tot het door de Opdrachtgever gewenste resultaat.
  3. De Opdrachtgever is onder alle omstandigheden verantwoordelijk voor de juistheid en volledigheid van de door hem aangeleverde gegevens en stukken. A&B Care B.V. is nimmer aansprakelijk voor eventuele schade die (mede) is veroorzaakt doordat de door de Opdrachtgever aangeleverde gegevens en stukken onjuist en/of niet volledig zijn. De Opdrachtgever vrijwaart A&B Care B.V. tegen alle aanspraken ter zake.
  4. A&B Care B.V. is niet aansprakelijk voor verminking of verlies van gegevens als gevolg van verzending van de gegevens met behulp van telecommunicatiefaciliteiten.
  5. A&B Care B.V. is nimmer aansprakelijk voor een handelen en/of nalaten van de Werknemer.
  6. Indien de Werknemer informatie aan A&B Care B.V. heeft verstrekt die niet correct of volledig is, dan is A&B Care B.V. niet aansprakelijk voor enige schade die daaruit voortvloeit.
  7. A&B Care B.V. is nimmer aansprakelijk voor indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, omzetverlies, gemiste besparingen, arbeidskosten, bedrijfsschade, reputatieschade, opgelegde boetes, heffingen en overige (loon)sancties van een overheidsinstantie, bedrijfsstagnatie en vertragingsschade.
  8. Indien ondanks het bepaalde in deze algemene voorwaarden toch enige aansprakelijkheid op A&B Care B.V. mocht rusten, dan is die aansprakelijkheid beperkt tot ten hoogste de factuurwaarde van de Overeenkomst, althans tot dat gedeelte van de Overeenkomst waarop de aansprakelijkheid van A&B Care B.V. betrekking heeft, met dien verstande dat de aansprakelijkheid van A&B Care B.V. nimmer meer zal belopen dan het bedrag dat in het desbetreffende geval, op basis van de door hem afgesloten aansprakelijkheidsverzekering, daadwerkelijk wordt uitgekeerd.
  9. De aansprakelijkheid van A&B Care B.V. wegens toerekenbare tekortkoming in de nakoming van een Overeenkomst ontstaat slechts indien de Opdrachtgever A&B Care B.V. onverwijld en deugdelijk Schriftelijk in gebreke stelt, stellende daarbij een redelijke termijn ter zuivering van de tekortkoming en A&B Care B.V. ook na die termijn toerekenbaar in de nakoming van zijn verplichtingen tekort blijft schieten. De ingebrekestelling dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat A&B Care B.V. in staat is adequaat te reageren.
  10. Alle rechtsvorderingen dient de Opdrachtgever binnen 1 jaar in te stellen als de Opdrachtgever niet tevreden is over de Werkzaamheden dan wel het handelen van A&B Care B.V.. Handelt de Opdrachtgever niet tijdig, dan verjaart de rechtsvordering.
  11. De Opdrachtgever vrijwaart A&B Care B.V. voor vorderingen die derden tegen A&B Care B.V. instellen ter zake van voorvallen, daden of nalatigheden, waarvoor A&B Care B.V. niet aansprakelijk is ingevolge het voorgaande. De Opdrachtgever is gehouden A&B Care B.V. op eerste verzoek schadeloos te stellen voor alle kosten en schaden die voor A&B Care B.V. mochten ontstaan als direct of indirect gevolg van een door een derde tegen hem ingestelde vordering als bedoeld in dit lid.

Artikel 14 – Overmacht

  1. A&B Care B.V. is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting indien hij daartoe verhinderd wordt als gevolg van overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan: extreme weersomstandigheden; overstromingen; diefstal; natuurrampen; terrorisme; rellen; epidemieën; pandemie; belemmeringen door derden, die van overheden inbegrepen; verkeersbelemmeringen; oorlogen of oorlogsgevaren; brand; internetstoring; stroomstoring; storing in de (telecommunicatie)diensten of in software van een derde; computerinbraak; hackerattack; storing in het e-mailverkeer; overheidsmaatregelen; ziekte of persoonlijke (familie)omstandigheden van de natuurlijke persoon die namens A&B Care B.V. de Overeenkomst uitvoert of dient uit te voeren; wijzigingen in wet- en regelgeving.
  2. Onder overmacht dient tevens te worden verstaan een niet-toerekenbare tekortkoming van een door A&B Care B.V. inschakelde derde partij.
  3. A&B Care B.V. heeft ook het recht zich op overmacht te beroepen indien de omstandigheid welke de overmacht oplevert, intreedt nadat de uitvoeringstermijn is overschreden.
  4. Indien uitvoering van de Overeenkomst wegens overmacht tijdelijk niet of niet geheel mogelijk is, dan stelt A&B Care B.V. de Opdrachtgever daarvan zo spoedig mogelijk in kennis en zullen partijen met elkaar in overleg treden om tot een oplossing te komen die voor beide partijen redelijk is.

Artikel 15 – Klachten

  1. Klachten over de Werkzaamheden dienen door de Opdrachtgever direct en op straffe van verval van rechten in ieder geval binnen 10 dagen na de gebeurtenis waarop de klacht betrekking heeft Schriftelijk aan A&B Care B.V. kenbaar te worden gemaakt. De ingebrekestelling dient een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekortkoming te bevatten, zodat A&B Care B.V. in staat is adequaat te reageren.
  2. Het in behandeling nemen van een klacht impliceert niet dat A&B Care B.V. erkent dat de uitgevoerde Werkzaamheden gebrekkig zijn.
  3. Na het indienen van de klacht dient de Opdrachtgever A&B Care B.V. de gelegenheid te geven de gegrondheid van de klacht te onderzoeken en zo nodig de gelegenheid te geven om alsnog de overeengekomen Werkzaamheden te verrichten.
  4. Herstelwerkzaamheden die zonder toestemming van A&B Care B.V. door een derde of door de Opdrachtgever zelf zijn uitgevoerd worden nimmer vergoed en geven de Opdrachtgever niet het recht de betaling op te schorten.
  5. Indien het alsnog verrichten van de overeengekomen Werkzaamheden niet meer mogelijk of zinvol is, dan zal A&B Care B.V. slechts aansprakelijk zijn binnen de grenzen van artikel 13 van deze algemene voorwaarden.
  6. Klachten schorten de betalingsverplichting van de Opdrachtgever niet op.

Artikel 16 – Vervaltermijn

  1. Voor zover in deze algemene voorwaarden niet anders is bepaald, vervallen vorderingsrechten van de Opdrachtgever uit welke hoofde ook jegens A&B Care B.V. in ieder geval na 1 jaar na het moment waarop de Opdrachtgever bekend werd of redelijkerwijs bekend kon zijn met het bestaan van deze rechten.

Artikel 17 – Geheimhouding

  1. Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van hun Overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door andere partij is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
  2. Indien, op grond van een wettelijke bepaling of een gerechtelijke uitspraak, A&B Care B.V. gehouden is vertrouwelijke informatie aan door de wet of de bevoegde rechter aangewezen derden mede te verstrekken, en A&B Care B.V. zich ter zake niet kan beroepen op een wettelijk dan wel door de bevoegde rechter erkend of toegestaan recht van verschoning, dan is A&B Care B.V. niet gehouden tot schadevergoeding of schadeloosstelling en is de Opdrachtgever niet gerechtigd tot ontbinding van de Overeenkomst op grond van enige schade, hierdoor ontstaan.

Artikel 18 – Persoonsgegevens

  1. A&B Care B.V. verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens kan het privacy beleid van A&B Care B.V. geraadpleegd worden, zie [link naar privacy beleid op de website].

Artikel 19 – Toepasselijk recht, geschillen en bevoegde rechter

  1. Op deze algemene voorwaarden, op elke Overeenkomst en op alle rechtshandelingen tussen A&B Care B.V. en de Opdrachtgever is Nederlands recht van toepassing.
  2. Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.
  3. Alle geschillen ter zake van Overeenkomsten en rechtshandelingen tussen de Opdrachtgever en A&B Care B.V. worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar A&B Care B.V. gevestigd is.

 

Onze opdrachtgevers
Logo Consense